Missnöjd...

Löppasset idag var 4 x 1km intervallträning, gå 2 minuter mellan varje intervall.


Mitt mål var att springa på 12,5 km/h under intervallerna och sen gå på 6,5 km/h under vilan. Men sista intervallen var så jäkla tung att jag sänkte först till 11, sen till 10... Fasen vad missnöjd jag är nu! Dessutom tappade jag mobilen i golvet efter halva passet och som om det inte var nog så var jag extremt kissnödig hela tiden!



Men men. Man måste inte alltid prestera på topp heller. En vacker dag ska jag springa om dessa intervaller och skratta åt hur dåligt tränad jag var!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jasså? Får göra så nästa gång! ^^ Haha jag slog lite på den och bytte typ temperaturen några gånger, så funkade den efter 20 min :P Haha!

2012-05-03 @ 21:33:33
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0