Vecka ett

Första veckan av träning:

Åt inga kolhydrater
från lördag-lördag (pasta,ris,potatis eller liknande). Extremt duktigt av mig som helst egentligen vill äta 80% pasta och 20% köttfärssås. Mmmm. Pasta är gott.

Gjorde tre friskispass
. Spinning baspass, Indoor Walking mediumpass och ett cirkelgympass. Höll helt seriöst på att dö när Indoor Walking instruktören informerade om att hon gjort ett nytt pass inspirerat av HIT (högintensiv träning) och det var mitt andra pass sen "jullovet". Hej flåsande-illröd-tomat-face.

Belönade mig själv med att fira min födelsedag på lördagen med utgång och flertalet godsaker. Söndagen syndades också med pizza och annat gott. Men jag fyllde ju trots allt år då ;)


Ny vecka och nya tag!

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0