Vecka 2

Veckorna går verkligen grymt snabbt just nu. Skolan har dragit igång igen och jag tränar! Yes!

Vecka två av träning har sett ut som följande:

Var inte lika duktig som förra veckan med kolhydraterna. Nudlar och ris och pasta fullkomligt skrek "ÄÄÄÄT MIG". Men nästa vecka ska dra ner på dem igen.

Var även ute och åt på restaurang och drack både vin och drinkar i fredags, PLUS att jag åt popcorn och dipp till filmen igår. Men som jag sa förra veckan måste man ju få leva också ;)

Gjorde tre pass på Friskis. Den här veckan blev det ett gympass, HIT-passet och ett skivstång intervall-pass. Nu har jag kört två veckor med tre pass vardera så ska försöka lägga in ett extra veckan som kommer. Känner att jag måste börja komma igång med löpningen. Yay.


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0