Nu är "lovet" slut!

Imorgon börjar mina nya kurser! Kreativt Affärsmannaskap och Strategisk Marknadsföring är vad jag ska ägna mig åt den närmaste tiden. Klassen är extremt liten eftersom hälften har åkt iväg på utlandsstudier, men det blir nog mysigt!


Kan inte säga att jag är extremt taggad på att återvända till plugget,
eftersom jag egentligen inte haft något riktigt lov. Under julen hade vi både arbeten, opponering och en hemtentamen att förbereda oss till. Förutom det har jag faktiskt jobbat i princip varje dag också.

Men man ska inte klaga! Har nämligen gjort tre av sex terminer vilket innebär att hälften av utbildningen är avklarad. Herregud vad snabbt tiden går. Känns som igår när jag fick samtalet att jag kommit in.

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0