I goda vänners lag!

Helgen har varit fantastisk. Både fantastiskt kul och fantastiskt jobbigt. Mattis fyllde 25 och vi hade fixat en liten överraskningsfest till honom, han blev rätt paff när han blev bortrövad i fredags med ögonbindel och grejer, sen kom det även några från Härnösand och knackade på dörren. Party hela natten och upp på lördagen bakis som aldrig förr. Det var här det fantastiskt jobbiga kom in. För sen skulle vi ju även ut på lördagen. "Ska ta det lugnt", tänkte jag. Det slutade i att vi hade ett VIP-bord på Harrys med sprit-, champange- och vinflaskor. Sen blev det efterfest till klockan 7 (!) på söndagsmorgonen. '


Så här fin utstyrsel fick han bära hela kvällen.

Kan summera helgen att jag har varit full hälften och bakis hälften av dygnets alla timmar. För jag har fasen inte sovit mycket. Kanske 4 timmar totalt?

Vaknade nu och känner mig fortfarande bakis. Inte så kul. Dessutom har jag sovit sjukt dåligt inatt eftersom Mattan åkte till Norge för att jobba en månad framöver igår.

Snacka om tomhet man kände när man hållt igång och haft sjukt kul och människor runt en hela helgen och sen satt man där i en tom lägenhet helt själv. Self pity self pity self pity.

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0