Ungefär en vecka senare

Usch usch usch. Tiden som går nu är inte kul. Mitt ben mår dåligt och jag gör inget annat än att ligga framför TV'n och stoppa i mig godsaker. Det här är inte bra.

Var hos läkaren igår och tittade till mitt knä (verkar vara knät som spökar). Nu går jag på diklofenak tre tabletter om dagen och jag får inte träna, dricka alkohol eller ens köra bil. Tabletterna gör mig illamående och när jag tagit en vill jag bara sova i flera timmar. Har ingen ork eller motivation till varken skola eller jobb.

Det här är INTE kul. Jag mår dåligt. Främst för att jag inte tränat seriöst eller ätit rätt på två och en halv vecka och man känner DIREKT att endorfinerna inte är i omlopp längre. Man mår så bra av att äta rätt och träna regelbundet. Nu ligger jag bara hemma och tycker synd om mig själv.

Ska äta de här hemska tabletterna tills på söndag. Försvinner det inte av de här, då vet jag inte vad jag gör. Blir coco crazy, förmodligen.

/Sad face

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0