Ledig fredag

Waaaah. Länge sedan jag hade en HELT ledig dag på schemat. Så vad ska jag då hitta på? Har fortfarande ont i halsen såklart. Lovar att jag kommer bli frisk när jag har tusen andra saker att göra så att jag ändå inte hinner träna. Jag är fortfarande bitter om ni undrade.

Jag har redan läst allt jag ska till skolan, gjort klart min del till grupparbetet, sett en säsong av 90210 plus sett varje avsnitt som kommit ut av övriga 10 serier jag följer, strykt alla kläder och städat hela lägenheten under veckan som gått i brist på något att göra. Så nu då?

Får ta en promenad med Nemo i snöstormen som infinner sig utanför. Dödar jag iallafall en timme!


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0