Löparknä?

Jag hade inte ont i halsen imorse! Tur, då slapp jag dö lite inombords då.

Dock har jag lite problem med löpbandet fortfarande.
Mitt onda knä är hur bra som helst (!!) men nu börjar såklart nästa knä att krångla istället. Får lite löparknä, dvs när man får ont på utsidan av knät när man springer. Tror det beror på att senan som går från höften blir för kort eller något sånt, så jag försöker så gott jag kan med att stretcha där. Är inte det lättaste kan jag säga. Får en blick eller två extra när jag står med benen i kors lutad mot väggen på gymmet som om jag vore jättekissnödig, haha!

Hur som helst, ökade hastigheten på bandet lite och då blev det bättre. Men jag vill ju helst inte springa fort hela tiden. Hmm. Får hoppas på att det är de senaste veckornas vila som är boven i dramat. Annars dör jag. Kan inte leva utan löpbandet. Hehe. Inte alls dramatisk.


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0