Gym done!

Ah, då var dagens gympass avklarat. Löparknät var ihängande direkt så blev ingen löpning. Snyft. Testade att byta till mina gamla skor eftersom nya skor kan vara anledningen. Men det var ingen skillnad. Det enda jag kände var hur dåliga och utslitna mina gamla skor är. Usch. Blev 20 minuter crosstraining och sedan mage & arm-träning istället!

Gör verkligen sjukligt ont när jag stretchar som man ska göra för att få bort löparknät. Jag ligger då såhär:


Jag har det "onda" knät överst och pressar det nedåt med andra foten samtidigt som jag skjuter fram höften.
När jag gör detta känns det som att jag ska . Bokstavligt talat. Den här strechövningen framkallar smärta vill jag lova. Nästan så en liten tår kläms fram under tiden.

Men men. Det går väl över hoppas jag.

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0