Godmorgon.

Har ont i halsen. Och i benet. Gud måste hata mig just nu. Dessutom sover jag extremt dåligt på nätterna. Vaknade minst 10 gånger inatt och var på väg att ringa 112 för att jag var helt övertygad om att någon hade brutit sig in. Jag är 23 år förresten.

Inte bra detta. Måste komma igång med träningen ordentligt så att jag är helt död på kvällen. Då kan det omöjligt bli svårt att sova! Men i den här takten blir det knappast någon träning den här veckan... Känns som att halsen gör mer ont för varje dag som går.


Ska iväg till skolan nu och ha heldag.
Pigg jag kommer vara. Är inbokad på ett boxpass ikväll men det känns bara dumt att utmana ödet. Så får väl ligga hemma och tycka synd om mig en dag till. Inte alls bitter. Inte alls.


FRUSTRATION:

LIKENRFAKrn32ä52n43r,.sfm.-k3nrtwep'ri023wesdf'xpojwem,.am23r230w4etfjäöwektsmtgÖm235RT24wepjdöerg.


Så. Nu känns det lite bättre.

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0