Fredag

De ringde från jobbet tidigt imorse och sa jag var tvungen att jobba idag. Trodde det skulle bli öppning + några timmar, men nej, det körde ihop sig riktigt rejält och det blev öppning till stängning istället! Tur att mitt jobb är så bra, men det är tråkigt att stå själv en hel dag... Dessutom hade jag planerat in en massa annat idag, som löpning och långpromenad med Nemo och mammas hund.

Sidenote: Tusan, nu kommer mitt löpschema fortfarande inte i fas den här veckan. Det får bli fyra pass nästa vecka istället.

Iallafall. Bor tillfälligt hos mamma nu eftersom det varit några byggare i lägenheten hela dagen idag och bytt ut mina fönster. Dessutom är jag hundvakt åt hennes hund medan hon och hennes man bor på hotell och firar jubileum. Mysigt för dem. Inte alls avis.

Åkte direkt efter jobbet med några vänner hit och spelade spel fram till nu. Är helt slut i huvudet nu, så det ska bli skönt att sova. Imorgon är det jobb igen. Sen blir det söndag och jag är ledig!!!! = träna, städa lägenheten och plugga. Jippie.

/Snabb genomgång av dagen. Hehe.

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0