Snart jul och jag är sjuk

Tror min förkylning är psykiskt betingad. Jag har under en låååång tid druckit Actimel varje morgon för att det "stärker immunförsvaret". Sen slutade jag dricka det av okänd anledning. Nu är jag sjuk, och har varit det hur länge som helst. Det försvinner inte. Nu måste jag köpa Actimel imorgon. Hehe.

Det är snart jul.
Jag älskar julen! Speciellt julmaten. På skolan har de alltid ett STORT julbord under lunchen sista veckan i skolan för typ 45 kr. Jag är stammis.

Skolan rullar på,
livet rullar på. Jag följer med, pluggar, jobbar och inser att jag måste åka utomlands snart. Måste. Åka. Snart.

Mattan mår bra. Nemo mår bra.
Fast han var inne på djursjukhuset en sväng eftersom han lyckats äta något olämpligt. Det var dyrt. Men vad gör man inte för en liten hund som betyder mest av allt?


 

Det var mina tankar för stunden!




Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0