Kill me

Ingen bra dag idag. Igår var det sol och varmt, idag är det snöstorm ute. Finns inget som gör mig på så dåligt humör som snö.

Upptäckte också att min dyraste bok som jag knappt öppnat är helt förstörd av någon mystisk anledning, helt nedsölad av nån sörja. Så lycka till med att sälja den. Gillar inte min otur som verkar förfölja mig för tillfället.

Sen måste jag egentligen plugga hela dagen. Men jag orkar inte. Är så sjukt less på att plugga.

Vill egentligen bara gå och lägga mig och se på film hela dagen. Men det går ju såklart inte.

..............

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha jag dööööör, det är ju klart att det är den reklamen! Gud så dåligt av mig... det är ju nästan så jag skäms på riktigt nu haha. Och apråpå ditt inlägg, KÄMPAA! Snart är det sommar och ledighet :D

2011-03-09 @ 20:03:59
URL: http://banaris.blogg,se

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0