Tisdag

Har lärt mig göra likviditets- balans och resultatsbudget på min redovisnings-föreläsning idag. Känns bra att ha lärt sig någonting idag! Gillar fortfarande den här kursen. Den är logisk.
Visst ser det väl utomordentligt roligt ut? ....Inte?

Unnade mig själv en ansiktsbehandling efter skolan också. Go spoil yourself! Älskar att unna mig saker. Fast den här månaden är jag faktiskt mer pank än jag varit på.... ja. Säkert sen jag gick på gymnasiet. Hoppas på att jag får jobba lite på Hemtex framöver, annars vettefasiken hur det ska gå runt med alla mina saker som jag vill unna mig. Hehe.

Nä ska nog lägga undan böckerna nu och krypa ner i sängen och se film med Mattan! ❤


Kommentarer
Postat av: Henrik

Tack, hjälpte mig till vårat UF-projekt :)

2011-10-26 @ 12:07:01

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0