Rockparty!

Just ja! Igår fyllde jag ju faktiskt år!
Mamma och hennes man och deras hund var här och åt tårta. Jag fick en matberedare (woho! nu kan jag äntligen göra Anna Skipper nöjd!)

På kvällen hade vi födelsedagsparty med rocktema här hemma hos oss. Hur vi lyckades knöka in 20 personer i vår etta är fortfarande ett mysterium men jag hade fruktansvärt roligt!




Vad hände här då..?


Ägaren till denna fina silverrumpa är min klasskompis Jon. Jag gillar hans tights.


Här försöker jag lära mig rocktecknet. Celina kan inte heller. Hehe.


Här är snygg-Sofie som jag brukar träna med! Hon ger mig bra inspiration.


Rebecca
& Marie som är två favoriter!

Finns en massa bilder men här var iallafall några.
Tack alla som var med och firade mig! ❤


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0