Onsdag och materiallära

Idag hade vi första lektionen i Textil Materiallära! Denna kurs verkar riktigt intressant så jag tror det ska gå riktigt bra den här terminen.

Känns lite tungt att köpa böckerna till kursen idag för 700 kr när jag inte köpt böckerna för redovisningskursen än (800 kr) men vad ska man göra?


Fina böcker va? Jag tyckte de var snygga. Roligare att plugga då.



Har suttit framför TV'n nu och satt in alla 115 tygbitar som man fick med till ena boken som verkar vara något slags uppslagsverk. Men nu är det gjort iallafall! Så nu kan jag se Sveriges mästerkock utan problem.

Kommentarer
Postat av: FASHION AND MORE by fredrica

Läser du distanskursen, textil materiallära på högskolan i Borås? Sökte nämligen in till den, kom in men sen var jag tvungen att tacka nej. Jobbet och annat tar för mycket tid :( Är den givande?

2011-02-07 @ 16:58:20
URL: http://byfredrica.wordpress.com

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0