Om jag kunde drömma

Har idag läst ut det sista av "Om jag kunde drömma". Samantha hade rätt, man känner sig HELT tom. Lite för att boken är slut, men också för att det blir sån verklighetsflykt när man läser att ens egna verklighet blir lite grådassig i jämförelse. Det är nog en av de bästa böckerna jag läst. Hatar filmen, älskar boken. Den är så löjligt vacker att man blir sentimental. Men jag har tre till, och har redan påbörjat 2an, "När jag hör din röst"! Läs dem!

Min favoritsida i första boken. Älskar dialogen.


Kommentarer
Postat av: samantha

Du har fyra böcker kvart ;) Även The short second life of Bree Tanner. Sen har du även hennes andra bok "The Host" som är svinbra och fin den också! Mycket kärlek.

2011-02-03 @ 07:49:39
URL: http://samanthaz.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0