Härmed...



Idag är det måndag och härmed börjar mitt nya liv! (undra hur många som har det som nyårslöfte..?)

Eftersom 2011 ska handla om att bara göra saker som får mig att må bra så ingår även ett försök att leva ett hälsosammare liv. Så därför tänkte jag lägga all skit på hyllan och försöka byta ut bad mot healthy.

Ska nu sluta äta godis, chips, mjukt bröd, läsk, pasta osv ska bytas ut mot bulgur och sånt, ja ni förstår. Ska hålla mig borta från socker. Ska börja äta på regelbundna tider och sova minst 8 timmar varje natt.
Ska dricka 2 liter vatten per dag. Ska promenera minst en timme per dag. Ska gymma minst 2 gånger i veckan & springa 2 gånger i veckan. Sen gärna ett femte pass mellan också. Hehe.


SHIT. Tror ni jag klarar det här?

Första veckan startar iallafall NU...

Kommentarer
Postat av: mami

lycka till !!! försök å få med mej åsså jag måste bara skärpa mej!!!

2011-01-03 @ 14:00:43

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0