GBG-Sundsvall and back again

Phew. Snacka om att jag har flängt runt mycket senaste dagarna.

Åkte nämligen flyg till Sundsvall i torsdags kl. 07 för att gå på min fina farmors begravning i Härnösand kl 11. Middag på Amenta efteråt och sen till pappa i Sundsvall för att sedan kliva upp igen på morgonen och åka till flygplatsen igen. Ni som känner mig väl vet kanske att jag hatar att flyga och har aldrig flygit inrikes av just den orsaken. Att flyga två gånger på 24 timmar är ingen hit om man är flygrädd. Speciellt när flygplanet ser ut såhär:

= Babyflygplan med 45 platser. (Jag överlevde)


Landade självklart 20 minuter för sent så jag missade flygbussen GBG - Borås med 2 (!) minuter. Väldigt irriterande. Så fick ta en annan flygbuss in till Göteborg och sedan åka från Korsvägen till Borås. Kom fram och hade föreläsning i 4 timmar och ett skivstångs-pass inbokat direkt efter.

Ni kanske förstår att jag var lite trött igår kväll?

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0