2011!

Nu är det 2011! .... Och det känns precis som 2010.
Nåja, mitt nya liv börjar imorgon. Då blir det hårdträning och slutätande på onyttiga saker.
OCH bara göra saker som jag mår bra av!

Nyårsafton var helt lagom, gillar inte nyår så mycket. Tycker det är ganska överskattat. OM det ska vara riktigt lyckat ska man åka iväg någonstans (helst utomlands). Men jag hade kul och åt middag hemma hos mamma och sen var vi med Marie & Tobbe. Så kul hade jag iallafall!

Igår fick jag ett tråkigt samtal om att min fina farmor gått bort. Så det var kanske inte den bästa starten på det nya året. Vila i frid underbara farmor!

Här är iallafall lite bilder från kvällen (knäppte knappt några).

 

 

Godaste efterrätten!

 

...Såhär glada var vi för att det var 2011. Typ.

 



Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0