Back to life

Åter här igen efter lite magsjuka. Har inte haft magsjuka på säkert 10 år, så det var väl tvunget att komma ut nån gång! Hehe.

Har sen vi senast skrevs gjort detta:
- Varit i Köpenhamn (kommer bilder imorgon!)
- Spelat Wii mucho
- Insett att jag ligger efter i skolan för att jag pluggar för lite
- Kommit på att jag måste plugga varje dag men ändå inte gjort det
- Fått ångest över att jag inte pluggat, men det gick över
- Haft högre feber än jag haft sen jag hade lunginflammation för 10 år sen typ
- Köpt nya möbler till köket
- Insett att lägenheten är för liten för de nya möblerna

Så kul har jag haft. Erkänn att det lät jättekul.


Kanske till och med såhär kul?

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0