Borås

Det är officiellt "påsklov" för mig just nu. Borås är väldigt tomt utan alla bra människor som åker till sina hem som är  utspridda över hela Sverige. Förutom jag då, jag blir nog den enda som är kvar i Borås. Men vadå, Borås är hemma för mig nu. Jag & Mattan har bott här i snart 1,5 år! Time flies.

Har insett hur mycket bättre mitt liv har blivit sen jag flyttade hit.
Jag har köpt en lägenhet, jag utbildar mig, jag har träffat vänner som är hundra gånger bättre människor än vad jag någonsin kommer bli, jag har nära till södra Sverige och jag bor nära min mamma. Sen att Mattan är här med mig och att jag precis fått jobb gör bara listan mer komplett.

Ja, varför ska man ens klaga på någonting just nu? Sommaren är på väg och den kommer att spenderas med galna, knäppa, underbara människor; precis som jag.

I love life just precis nu.


Det här inlägget får prydas av mig och LORD!

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0