Wroooom

....Så snabbt har min vecka gått. Trodde helt seriöst att det var onsdag imorgon. Men det är fredag!

Egentligen borde jag vara glad för att det är helg. Och det är jag i och för sig.  Men en ny vecka innebär en vecka närmare tentaveckan (snällt att lägga våra två första tentor någonsin på SAMMA vecka?). Paaaaanic.

Haft en lektion idag i väveriteknik och sen gick jag på stan en sväng, var tvungen att köpa färgpennor till bindningsläran (man måste rita mönster med en massa färger helt plötsligt och jag hade visst bara blyerts och bläck hemma.....)

Har suttit och pluggat nu i en evighet. Så ska krypa ner och sova lite med Mattan & Nemo nu :)

GODNATT!


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0