Training



Känns otroligt skönt att jag kommit igång med träningen igen. Har ångest över hur jag såg ut förra sommaren jämfört med nu. Otrolig ångest! Men de kilon man snabbt plockar på sig tappar man lika snabbt sägs det ju ;)  (Och NEJ jag tycker inte jag är tjock men just nu ligger jag inte i min comfort zone direkt...)

Har precis varit ute och gått med mamma & Nemo hem till henne från jobbet, så blev väl en 45 minuter iallafall.
Duktig som jag är tänker jag även åka på spinning nu 19.30.

Jag ger liksom inte mig själv några alternativ, jag går in och bokar passet sen MÅSTE jag gå för om man inte kommer på passet får man en varning, tre varningar så tappar man kortet. Så nu måste jag liksom åka.
Mycket bra taktik!


Last summer

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0