Sovdags

Har nyss tagit tag i de första 20 sidorna av min marknadsföringsbok. Det betyder att jag bara har 1000 sidor kvar!
Dessutom har jag enorm träningsvärk i mina ben. Och i rumpan. Om någon ville veta.

Bjussar på en liten bild från imorse när jag var på prommis i skogen med Nemo.
Vet ni vad som hände förresten? En katt som var dubbelt så stor som Nemo började jaga honom där i skogen!
Den bara kom från ingenstans och kände för att jaga min lilla korv.
Dumma, feta katt. Jag kastade en kotte i huvudet på den och blev därmed Nemos räddare.
Hehe.



Nu är det dags för lite skönhetssömn.
Måste ladda för morgondagen för då ska jag på höstmarknad med Mattan!
Mycket viktigt!

Godnatt ♥


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0