Girly stuff

Har på senare dagar valt att ta upp kampen mot min problemhy (vet inte om ni nya läsare är medveten om det men har haft problem med mitt idiotiska ansikte huuur länge som helst och har testat allt) så har börjat gå regelbundet till en hudterapeut här i stan för ansiktsbehandlingar och privatrådgivning vad det gäller produkter osv - jäklar vad seriös jag låter förresten?

Anyway, så är det verkligen värt varendra krona
. Har bara hunnit gå två gånger hittills och har väl än så länge bara märkt av små skillnader men som hudterpaeuten säger så tar det ett tag att rensa ur huden och "reboota" den. Första veckan med mina nya produkter hade jag så mycket saker i ansiktet att jag trodde jag skulle dö. Allt som skulle komma fram de närmaste fem veckorna kom ut på en vecka och det gjorde de kan jag säga. Inte så kul och jag hoppas att det var värt det om ett par månader. Ska ge det här en seriös chans för hudterapeuten jag går till är verkligen proffsig och vet vad hon gör.

Första gången jag gick dit kollade hon igenom mitt ansikte och sa vilka märken jag ska hålla mig till och vilka jag absolut inte ska använda (kan påpeka att apotekets serier inte alls var på tal för mig och cliniques DDL var bara att slänga). Så jag rekommenderar verkligen er som har liknande problem som jag (torr i ansiktet, smörjer in = 1000 småfinnar, torrhetsfläckar och milier och pormaskar och ja alla möjliga problem ett ansikte kan ha) att göra något liknande.

Dessutom har hon supermånga bra tips när det gäller ansiktsvård och sminkning i allmänhet :)


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0