Fredag!

Fredag morgon och här sitter jag vid min nya dator. Har jag sagt att jag har en ny dator? HEHE.
Nej men. Det är ganska skönt att slippa snylta på Mattans dator hela tiden.

Var på Ki-Box igår med ett par klassisar
. Det är kul när man märker att det går framåt! Förra passet trodde jag att min kropp skulle gå sönder. Kom inte upp ur sängen dagen efter. Den här gången var det fortfarande sjukt jobbigt men jag kände iallafall att jag orkade mer.

Det är sjukt när man börjar träna seriöst
hur man undrar hur man kunde leva utan det innan. För jag tränar ju för att må bra, som det så klyschigt heter. Men jag vill iallafall tappa minst 3 kg till innan jag är nöjd.

Vad tycker ni?


Svara ärligt nu :)

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0