Tillbaka en sväng

Förlåt om det varit väldigt dött här senaste dagarna. Det är verkligen SJUKT mycket i skolan just nu. Här har man gått runt och tyckt att det har varit skönt med nästan inga lektioner och långledigt. DET ÄR INTE SKÖNT LÄNGRE. Jag börjar få panik. Mina första två tentor måste gå bra för det är ju dem som säger hur resten av tentorna kommer gå, var det inte så..?


Iallafall tänkte jag och Mattan köpa en melon idag. Vi var sugna på melon. Köpte en melon och kom hem, skulle skära upp den och...... What?

Det var ingen melon. Det var en Polemo.

Det är ju klart jag tror att det är en melon när det står "Honungs-polemo" på ettiketten??
Hur ska jag veta att en Polemo är som en stor grapefrukt?

Kanske därför jag bara fick hälften rätt på ord-delen på Högskoleprovet...?


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0