Show up fashion award!

Snacka om att det var fullt upp hela dagen igår!
Glömde såklart kameran hemma så ni får leva med mina halvtaskiga mobilbilder.
Var hundratals fotografer och kameramän där så ska försöka lägga upp bättre bilder sen!

Svårt att berätta allt jag gjorde men det var fruktansvärt kul, verkligen en upplevelse och framför allt en otrolig merit för framtiden. Vet att jag vill jobba med det här;  fashion = så jävla kul!

Fick även en castinglapp av en kille som ville att jag skulle gå modell för Fashion Days. Ganska coolt. But we'll see about that!

Och av alla amazing människor jag träffade fick jag bland annat träffa Jarno Vanhatapio & Nelly (Nelly.com ni vet?)


CREW!




Hjälpte designers med sina montrar...




Preppar



Bygger en catwalk..




Mitt ställe under modevisningarna! Att arrangera bildspel m.m.



Modellerna testar catwalken




Lite från tidningen :)

 

Åkte hem efteråt och åt och bytte om, åkte direkt tillbaka för galakvällen. Slapp stå i kö (800 pers där inne) och fick ett par skor från Nelly.com. Tittade på Oskar Linnros på scenen med klasskompisar. Mycket bra kväll!


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0