Needs, wants & demands

BLäääää. Jobbar på Tonic ikväll. Usch. Mitt mål är att ha ett annat nytt extrajobb innan året är slut.
Då kanske man måste börja söka jobb också...?

Är begravd i plugg. Bokstavligen.

Gjorde ni HP idag?
Tanken slog mig idag att jag hade suttit och gjort det idag om jag inte kommit in på THS.
Sjuk tanke.
Ska jag vara ärlig hade jag nog aldrig orkat med Civilekonom första året.
Så glad så glad så glad så tacksam så glad så glad så glad. Är jag.

Mattan är i GBG och partar så jag är ensam hemma heeela natten. Kan ju lika gärna jobba faktiskt.
Vi får hoppas att ingen vill gå ut nu när det spöregnar ute!



Men helst av allt skulle jag vilja krypa ner under täcket och slå på en film och lyssna på regnet.

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0