Going back

Nej, nu var det alldelles för länge sen jag la upp en massa gamla bilder i bloggen. Right?
Ni vet väl att det finns en hel kategori med gamla bilder här på bloggen? *wink wink*

För er nykomlingar:
jag har alltså fortfarande kvar min allra första externa hårddisk som jag köpte när jag var 12 år, vilket betyder att jag har bilder från år 2000 (!) kvar på den!

Självklart delar jag med mig av godbitarna ibland ;)

Den här gången är det 2004 som gäller och Sandra Aggeryd hade fest hemma hos sig.

 

 

 

Datumet var 30 oktober 2004.

Ganska exakt 6 år sen!


Kommentarer
Postat av: Mimi

Hahahahahahaaa, oh herregud vad vacker man var.

2010-10-10 @ 16:22:30
Postat av: mia

hahahaha mera sånt! fyfan va vacker man varit ändå, helt otroligt

2010-10-12 @ 00:02:31

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0