2morrhouw

Jag och mattan har haft vår ätardag idag (vi får bara äta onyttiga saker en gång i veckan) så känner mig helt fullproppad med pizza, cola och dipp just nu.

MEN
, blir ingen sen kväll för mig. Ska upp tidigt imorgon och jobba på ett event här i stan som heter Show Up Fashion Award! Det är en designertävling för oetablerade och nystartade designers som får en chans att boosta sin karriär (som det så fint stod på hemsidan).

Kommer vara modemässa & modevisningar på dagen och galakväll med Nelly high heels party på kvällen. Jag jobbar bara till 18.00 så ska se till att gå dit på kvällen också. Det kommer att bli kuuuul!

Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran så ni får se lite pics.


Kommentarer
Postat av: Sara

Okej, det FÖRSTA jag tänkte när du skrev "MEN, blir ingen sen kväll för mig) var att det var dumt av dig att inte vara uppe länge på din ätardag så du kunde äta mer... Hoppas du hade kul igår! :D

2010-10-03 @ 12:23:07
URL: http://banaris.blogg.se/
Postat av: Juliana

Duktiga dig så stolt!! Grym e du massa pussar!

2010-10-04 @ 14:32:57

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0