Imorgon är dagen D

Imorgon är dagen. Imorgon har jag mitt livs första tenta.
Tanken var att jag skulle försöka plugga hela dagen idag. Men jag tror inte riktigt på den här plugga-ihjäl-sig-dan-innan-grejen? Dagen innan min första tenta spenderade jag framför tv'n med lite dipp. Helt perfekt.
Vi får hoppas att det inte var fel val imorgon bara.

Kan ju säga att jag fick reda på alldeles precis att man tydligen ska vara på tentan SENAST en halvtimme innan. Typiskt av mig att missa det? Haha, så klantig! Hade ju varit great om jag kommit dit en sådär 10 min innan. "Nej du är 20 minuter sen". Hahaha. Oh lord.

Ska nog lägga mig och se en film eller så nu tills jag somnar. Om jag kan sova?
Jaja. Vi märker imorgon om jag kör depression eller uppåt!

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0