Igår

Jag måste berätta om igår. Eller först måste jag berätta att jag har sagt upp mig från Cherry. Äntligen!
Efter 2 år där känner jag att jag har gjort mitt. Och 2011 ska bli det år då allt jag gör bara ska gynna mig. Ingenting dåligt. Helst.

Igår fick jag veta resultatet på min första tenta. Jag fick VG, vilket är bra (eftersom MVG inte finns på högskolan) och jag är jättenöjd! Dessutom fick jag jobb, och eventuellt kanske jag tar ett till (vi får se).
Sen åkte jag till Rebecca och åt middag med några klassisar. Kunde inte blivit bättre!

Ligger i sängen nu, helt slut. Har varit på skolan idag och jobbat som guide och sedan flängt runt på stan med Mattis och köpt lite saker till lägenheten. Sen gick vi en långprommis med Nemo när vi kom hem.
Skola 8-16.30 imorgon, sen Hemtex..

Visst är min webcam på datorn fenomenal?


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0