Exuviance

Nu kommer ett litet girly inlägg här.

Måste bara säga att jag nog aldrig kommer byta hudvårdsmärke. Sen jag började gå till hudterapeuten har mitt ansikte hållt sig i schack! Helt otroligt. Har bytt ut hela badrumsskåpet känns det som men det är det värt.

Nu när min foundation från Clinique var slut var jag ju såklart tvungen att köpa Exuviance foundation också.
Bästa jag någonsin testat. Kan lägga på mycket, lite, bara under ögonen, eller vad jag vill. Den syns inte. Men den täcker ändå det man vill täcka och man får perfect skin av den. Me like.

 


Exuviance Skin Caring Foundation finns på nätet, annars hos hudterapeuter.
Den kostar 399:-


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0