KÄMPA

Går hela tiden och tänker att mitt jobb bara är ett sommarjobb, det är bara sommarlov... Snart börjar skolan!
Haha, det fungerar faktiskt! Och förhoppningsvis är det sant. Kan det inte bli juli snart så man kan få veta om man kommer in på sin skola eller inte? Varför måste det ta sån lång tiiiiiiiiiiid.

Nu ska jag åka iväg med Nemo upp till mamma som ska vara barnvakt! Sen blir det jobb fram till 6, och ja resten vet ni ju.

I helgen kommer min bror hit! Ska bli kul, för det var länge sedan jag träffade honom.

Verkar också som att jag är ledig hela midsommar! Undra vad jag hittar på då...? Hehehe.
Miller svek ju nu när hon drar iväg till utlandet. Fy skäms.

TTYL

Kommentarer
Postat av: samantha

under midsommar är jag i GBG ;)

2010-06-01 @ 00:18:31

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0