Tisdag

Har haft 4-dagars ledigt nu och har sjuk ångest inför jobbet idag. Är sjukt less faktiskt. Får se om jag orkar jobba
hela sommaren.. Men men! Man måste ju ha pengar för att överleva.

Igår var jag och Mattan i Gbg och handlade lite till lägenheten! Och idag ska jag till tandläkaren och sen till jobbet. Mattan slutar halv 3 och jag börjar 3. Uscha.

Men till saken. Igår började min DETOX! Jag ska köra en detoxperiod nu hade jag tänkt. Man dricker en kroppsrenande dryck i 20 dagar som ska rensa ut allt äckelpäckel man har i kroppen. Fast jag tänkte köra 10 dagar nu och 10 dagar efter midsommar. Jag menar, det lär inte vara någon idé under midsommarhelgen om jag nu ska åka hem. Har inte bestämt mig riktigt. Mattan jobbar hela midsommar så det blir lite tråkigt.

Just ja, nu under en vecka typ så får jag inte äta kött, pasta, ris, potatis, socker, mjöl eller mjölkprodukter.
Vi får se hur det går.


Kommentarer
Postat av: Rowski :)

turn on the radio, comeon, you're not ready for detox :D (snabb på att kommentera inlägget)

2010-06-11 @ 02:45:31
Postat av: Marie

Hahaha. You got it!

2010-06-11 @ 12:23:44
URL: http://maryloue.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0