Världens bästa födelsedag!

Ja, min födelsedag igår slog många andra födelsedagar. Den var BÄST.
Efter tårtätning, fikning, presentöppning och diverse andra födelsedagssaker så åkte vi ner på stan och åt trerätters!

 

Supermysigt! Men sen när vi kom hem blev jag inlåst på rummet och fick inte gå ut... Spännande.

När jag väl fick komma ut hade Mattan tänt ljus i HELA badrummet, satt igång jacuzzin, satt på mysmusik och köpt jordgubbar, allt sånt romantiskt. Jag dog lite. MYCKET mysigt!!

 

Sa jag att Mattis är bäst?


Kommentarer
Postat av: S

naaaaw!

2010-01-16 @ 14:01:05
URL: http://banaris.blogg.se/
Postat av: sara

sjukt fint hår btw!!!

2010-01-16 @ 14:01:46

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0