Nyår

Antar att jag måste skriva ett par rader om nyår nu när jag återvänt hit. Or something.
Firade ju som sagt nyår i Härnösand! Började kvällen hemma hos Mikaela med middag och fixning på hög nivå. Hade riktigt kul, vi började dricka kl.3... Brukar aldrig sluta bra, men det gjorde det!




Det var jag, Elinx2, Camilla, Sara, Maria och Mikaela som förade, ett trevligt gäng jag inte brukar hänga med så ofta (ja, förutom Elin&Camilla då) och jag hade riktigt kul faktiskt!

Vi drog till lokalen, "THE party" som alla pratat om innan, där det skulle vara fullsmockat med folk, de hade fått säga nej till en massa som ville dit bla bla bla... När vi kom dit kändes det som att det kanske var 30 pers (av de 60 vi hört skulle komma) ... Dessutom hade alla sagt till mig "ÅH NEJ, det är bara småtjejer som ska dit.........."

Vet ni? Jag gick dit, det var lite folk, det var många tjejer där som var yngre än mig. So? Jag hade jävligt kul! Jag dansade, pratade med alla, skrattade, hade helt enkelt a kickass-time. Spela roll om de man festar med är 3-4-5-6 (okej, ska inte överdriva) år yngre, det blir vad man gör det till, dessutom var alla jag träffade där hur snälla och trevliga som helst.


Shame på er som surade över det, själv tänker jag inte vara som de tjejer jag själv inte förstod mig på när jag var typ 18 år, de som kollade på en och tyckte man var liten... Det var det värsta som fanns.


Min nyår var bra. Och jag hade kul. Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

:o ge mig ditt hår!

2010-01-04 @ 19:12:08

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0