WANTTODO2010

Åka till Sälen
Träffa min bror
Åka till Stockholm
Träffa Samantha
Träffa Vendela
Träffa Tina
Träffa Sara
Träffa Filippa
Träffa Jenny
Åka till Härnösand
Träffa Camilla
Träffa Elin
Åka till Borgholm
Åka utomlands med Mattis
Åka utomlands med kompisar
Åka utomlands med familjen
Åka till Liseberg
Åka den läskigaste karusellen på Liseberg
Åka till Universeum
Åka på kryssning
Åka på SPA
Åka på roadtrip
Åka på festival
Campa/tälta
Flyga utan att tro att jag ska krascha
Flyga utan att krascha
Gå på en konsert
Gå på 3D-bio
Gå på zoo
Bada jacuzzi
Bada vildmarksbad
Bada i havet
Besöka ett äventyrsbad
Basta och dricka öl och äta chips
Äta på en fin restaurang
Äta sushi
Äta kinamat
Äta indisk mat
Äta thaimat
Äta något jag aldrig ätit förut
Ha picnic
Snorkla
Träffa nya kompisar
Catcha up med gamla kompisar
Göra högskoleprovet
Komma in på mitt förstahandsval
Börja plugga på högskola/universitet
Gilla att plugga på högskola/universitet
Göra hemläxor frivilligt
Flytta till en egen lägenhet
Ha en walk-in-closet
Ha ett akvarium
Skaffa ett jobb
Gilla mitt jobb
Äta bra
Bara äta godis på lördagar
Klippa mig kort
Träna regelbundet
Börja månadsspara
Fixa fler 360-spel
Varva ett spel på Super Nintendo
Varva ett spel på NES
Börja teckna
Gå en sömnadskurs
Gå en hundkurs med Nemo
Fira min födelsedag
Fira Mattis födelsedag
Fira Nemos ettårsdag
Fira 2 år med Mattis
Köpa ny digitalkamera
Köpa ny extrern hårddisk
Köpa nya datorhögtalare
Köpa en ny TV
Köpa en laptop
Köpa en ny mobiltelefon
Köpa en symaskin
Köpa en juicepress
Köpa en mixer
Vinna pengar
Vinna en tävling

Listan kanske utökas så småningom.
Tror ni jag klarar allt?


Kommentarer
Postat av: Vendela

Träffa Vendela och borgholm låter som två strålande ideer ;) <3

2010-01-27 @ 16:41:58
Postat av: samantha

Christian tyckte din lista var rolig och skrattade :P nice att jag kom på 4de plats :D weeey!

2010-01-27 @ 22:32:43
URL: http://samanthaz.blogg.se/
Postat av: Marie svarar

listan har ingen speciell ordning =)

2010-01-27 @ 22:50:14
URL: http://maryloue.blogg.se/

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0