Äntligen lördag!

GOD! Det var länge sen jag längtade så mycket till en lördag som jag gjort nu. Mm.

Vi har nämligen börjat med vårt "nya liv", ni vet som man gör varje nyår..?
Mattan är seriös och är ute och springer varje dag medan jag hoppat över den biten tills vidare...

Hur som helst har jag iallafall slutat äta allt onyttigt 6 dagar i veckan, och ingenting (bara frukt) på kvällarna, sen på lördagar får man äta vad man vill.

I vanliga fall äter jag onyttiga saker varje dag (det borde ni veta ni som hängt med här ett tag), lite läsk, en popcornpåse framför datorn, lite dipp till.. Kanske går och tar lite mackor på kvällen... Varm choklad...


Så nu när jag inte får göra det längre går jag runt och har världens abstinens. Skitjobbigt. Nu vet jag hur det känns för de som försöker sluta med nikotin. Kan inte tänka på något annat. Låg uppe hela natten och pratade om minikrogen, chips och dipp och choklad iförrgår...

MEN, idag är det lördag, så nu är godispåsen framme. Paradis-asken ska öppnas. Chipsen ska fram..

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0