Sovit dåligt inatt

Ja, jag har sovit sjukt dåligt inatt. Drömde konstiga drömmar, att Mattis typ sa till mig att han varit tillsammans med mig bara så han kunnat hitta ett bra tillfälle att döda mig (inte så välplanerat men det var ju mattan..?), att det låg en massa ormar och djur i sängen och sånt, vaknade av att jag sprang upp från sängen och trodde jag skulle dö typ 3 gånger. Har även pratat i sömnen hela natten. Undra vad jag sa?

Det har resulterat i att jag varit rätt trött idag. Känns som jag skulle kunna sova nu. Undra hur det kommer gå inatt när inte Mattan är hemma? Vaknar kanske i snödrivan utanför imorgon.

Just ja. Vaknade imorse av att sängen gick sönder (!!!!). Den brakade. Life is good, right?
Okej lugn. Jag sover faktiskt inte i en riktig säng just nu, utan mer i en utdragbar säng, eller hur man ska beskriva det. Då blir det ju lite mindre pinsamt, eller?

Undra om det här är ett slags tecken på att jag sover för mycket? Eller åt lite för mycket godis i lördags?

notnotnot



Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0