Julstress

Nu har vi inga fler lektioner förrän nästa år, vi har alltså ett såkallat jullov.
Men grejen med högskolan är att man aldrig har några lov. Har två arbeten som ska skrivas klart, plus att vi har seminarium och tenta i januari också. Tusan.

Men det ska ju kännas rätt skönt att komma bort från skolan och slappna av lite, men jag känner mest stress över att jag inte hunnit köpa alla julklappar än. Det är ju för tusan julafton på FREDAG! Sen att jag & Mattan åker till GBG imorgon och inte kommer hem förrän på måndag (då jag ska följa med mamma till sjukhuset) och att vi åker 07.00 på tisdag morgon gör inte saken bättre.

Men men, lite ska man väl kunna njuta av julen hemma i Härnösand iallafall!

Eftersom det inte blir så mycket skolinlägg nu så bjuder jag på lite skolbilder tills vidare.



Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0