In: nytt. Ut: gammalt.

Imorgon är sista dagen på det gamla. Sedan börjar första dagen på det nya. Spännande.
Det är något speciellt med 2011! I know it.

Ni som hängde här för ett år sen minns kanske listan med saker jag ville slutföra under 2010?
Måste säga att det märks att jag förändrats bara på det här året som gått sen jag skrev listan. Vilka prioriteringar!



Men det finns vissa saker jag stör mig otroligt mycket på som jag INTE har gjort 2010. Jag har exempelvis inte åkt utomlands. Fast det är inte det värsta. Vet ni vad det värsta är?
Jag har inte badat i havet under hela 2010.
12 månader. Un año. WAAH. Snacka om badkruka.

Här är en bild från när jag fyllde år senast.
Ni kommer väl ihåg att jag fyller år om 2 veckor..?
(Check out the short hair!)



Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0