HOME!

(Nåja, känner att jag måste avdramatisera lite från förra inlägget, vill ju inte att ni ska tro att jag fått svarta ögon och dött eller nåt. Men vill bara få ut det jag känner och de som tar åt sig gör det, ni andra vet ju vilka ni är hoppas jag)


MEN. Nu har vi ÄNTLIGEN kommit hem! Efter 2 timmars försening med tåget. Men det gick bra.

Nu ska jag passa på och använda mitt super specialo ultra mega pro (ja ni fattar) FOTBAD som jag fick av Mattan i julklapp! Kan vara värt att nämna att jag tidigare pressat ner mina fötter i en rund (!) hink förut. En skurhink. Inte den skönaste upplevelsen.

Men nu kan jag till och med vifta på tårna där i! Vilken lyx.


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0