Me wanna go homie nowie

Jag är i Härnösand! Om inte alla fattat det redan.

Min vecka i Härnösand kan hittills sammanfattas med ett ord. Bakis. Eller okej, kanske två. Full och bakis.

Har gjort av med så sjukt mycket pengar på ingenting att jag har ångest. Men det är det väl värt?

Har tappat min favoritkavaj och druckit 6 liter vin. Imorgon = träffa Lisen och kräftskiva, lördag = träffa mina kusiner, söndag = middag hos pappsen.

Måndag = HEM!!!!!!!! Åh, ingen av er kan förstå hur mycket jag saknar Nemo. Eller jo kanske Mattan. Ska bli så skönt att komma hem (no offence kommer sakna mina älsklingar här såååklart) men jag trivs så bra där nere att det liksom räknas som hemma och inte Härnösand längre, saknar mitt hem halloooo. Sen eftersom det blir min sista lediga tid innan skolan börjar den 30/8 så ska jag bara göra saker för mig själv. Ska träna asset av mig och vara med Nemo och träffa kompisar. Fyfasiken vad skönt det ska bli.

Sorry om jag inte har några bilder (glömt kameran hemma varje gång) men ska försöka få med mig den imorgon!
Natti.


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0