Ett inlägg där jag skryter om pengar. Hehe.

Hej alla gladingar!
Själv är jag superglad för tillfället. Jag öppnade mitt sista lönekuvert från Tele2 och var beredd på 9000.

Vad stod det då i den lilla rutan "utbetalas"? Jo, 14626 kr. Fjortontusensexhundratjugosex! HURRAAA! Jag trodde 9000 var i överkant då jag varit sjukanmäld 45 timmar förra månaden. Inte bra inte bra.
Innan jag hann tänka mer på det kom jag på att jag får 4000 i lön från mitt Black-Jack-jobbande förra månaden också. Totalen blir alltså över 18000! JAG ÄR RIK!

Nu kan jag köpa en laptop till skolan börjar. Och kanske lite välförtjänade nya kläder. Kanske ett par skor också. För att inte tänka på skolböcker och annat diverse skolplickochplock som ska inhandlas.
Sen är jag nog pank igen.


Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0