TV-TISDAG!

Nu har jag pluggat massor idag. Så nu gör jag mig förtjänt av en riktig TV-TISDAG!
Och min tv-tisdag ser ut som följande;

20.00 Idol börjar för i år och som vanligt är det roligast i början när man får se alla som gör bort sig, skämmas lite i tv-soffan och gapa åt folk som är bättre än man trodde vid första ögonkastet. Me likie.



21.00 ska jag se nya serien Survivors som går på 4an, tredje avsnittet idag! Ni har väl inte missat den? Den är ap-bra.

Handlar om en influensa som sprider sig i världen och plötsligt börjar alla dö. Förutom några som är immuna (därav namnet). Sådär passande nu när vi är mitt uppe i svininfluensan och allt.



Och till sist;
22.00 Säsongsstart för Hell's Kitchen och jag sitter som vanligt bänkad framför älsklingsRamsay och alla intriger. Och lite cool mat.



Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0