Svar på frågorna..

...som blev fler än jag trodde! Och sidvisningarna stiger i höjden. Nyfikna läsare måntro?



varför pluggar du upp dina betyg? ska du söka nått i vår eller höst?
Jag pluggar upp mina betyg eftersom det blir nya regler efter 1 januari. Då blir det svårare att komma in på utbildningar om man läst på Komvux. Allt man läser på komvux före 1 januari räknas inte med, så jag försöker höja de betyg jag hade sämst i - samhällskunskap & kemi.
Planen är att söka utbildning nu så får jag se om jag kommer in till våren, annars blir det nästa höst, 100%.


var det du eller mattis som köpte hunden? hur tänker ni göra om ni gör slut då? inte tänkt på det?
Jag och Mattis köpte Nemo tillsammans, vi betalade lika mycket.
Vi planerar inte att göra slut så jag ser inte det som ett problem. Vi har det bra tillsammans och Nemo är ju bara ett tecken på att vi planerar att fortsätta vara tillsammans, eller hur? :)


Vilket är det snyggaste klädplagget du äget? Samt, vad är ett måste i klädväg i höst?

Ehm, nu är inte det här någon modeblogg, fast jag är rätt modeintresserad även om det inte syns här på bloggen. Men jag kan inte välja vilket klädplagg som är snyggast. Tyvärr.
Ett "måste i höst" är också svårt, men jag tycker det är mysigt med stora halsdukar och oversize-tröjor & koftor.
Hösten är mysig.


om du fick välja vart du skulle flytta inom ett halvår, vart skulle det vara och vad skulle du vilja jobba med där?
Jag väljer tveklöst Borås eller Göteborg, eftersom min mamma bor i Borås. Och det är ju också planen, att vi ska bo där omkring innan året är slut. Där skulle jag vilja jobba (efter min utbildning) som butikschef, personalchef eller mäklare. Men mitt absoluta drömjobb är kläddesigner.


vilka bloggar läser du? härnösand och kända
Oj, det var en svår fråga. Allt beror på hur mycket tid jag har. Vissa dagar läser jag bara 3-5 bloggar medan jag andra dagar inte har något att göra, då kan jag klicka runt på i princip alla bloggar jag vet.
Men de jag läser allra mest är;
Härnösand: Filippa Sjödéns, Samanthas, Ninas, Madelene Nylanders & Josefins.
Kända: Stina-Lee, Egoina & Kissie


vem är din bästa vän? :))
Mamma. Och Mattis.


..och ditt blackjack-jobb, hur länge har du jobbat där? är du inte less på alla fyllon?:(
Haha. Jag har jobbat där sen i slutet på oktober 2008, så det är snart ett år. Okej, jag klagar ibland och ser kanske lite less ut ibland men mestadels är det faktiskt riktigt kul! Man får träffa folk hela tiden och är det någon som är för dryg är det bara att säga till att de inte får spela. Jag har en toppenchef och jättebra arbetskamrater (även om man inte träffar dem så ofta) och man tjänar bra när det går bra. Det känns jättetråkigt att sluta när jag ska flytta.


That's it!

Kommentarer

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0