Sagan om en croupier

Det var lördag kväll, det var en av de drygaste jobbkvällarna någonsin tyckte vår croupier. Det var så sjukt mycket dryga människor ute. Croupieren fattade inte hur alla idioter lyckas gå ut på samma gång?
Speciellt en kille.
Vi kallar honom Dryg.





Dryg lägger in 500 kr, spelar sjukt dåligt, stannar på 7-11 hela tiden och lyckas ändå vinna, skriker och är allmänt idiotisk. En sån spelare som croupieren inte orkar bry sig om han vinner eller förlorar, bara han går ifrån bordet så blir hon nöjd. Dryg vinner rätt mycket och går och växlar in allt i baren. Croupieren drar en lättnadens suck att Dryg äntligen gått från bordet, och fortsätter spelet. Efter 10 minuter skymtar hon Dryg igen, han går med bestämda steg till bordet med pengarna i handen och ska spela igen.

Croupieren: Men, du spelade ju för 10 minuter sen, har du inte kvar markerna?
Dryg: Nää.....Jag växlade in dem!!!!! HEHEHEHE
Croupieren: *suck* Okej... Men tänk på det nästa gång, för det är bara jobbigt för mig när alla marker hamnar i baren.
Dryg: HAHAHA...okej gummaaaan...Hehh...


Dryg lägger in 1000 kr spelar lite, vinner typ 100 kr, går till baren. Och ni kan väl lista ut vad han gör sen? Han kommer tillbaka med pengar. Igen. Då börjar vår croupier bli lite smått less.


Croupieren: Vart har du markerna nu då? Du var ju här för 2 minuter sen.
Dryg: Jag växlade in dem såklart!
Croupieren: MEN? Jag sa ju åt dig att behålla markerna när du vet att du ska spela mer?
Dryg: Men jag var tvungen att köpa en drink!
Croupieren: Men inte för 1100 kr väl?
Dryg (halvskriker): Nä! Men jag HADE JU BARA 100-marker, man får inte SPEEEELA för 100 KR VET DU VÄL! Max-insatsen är ju 70!!!!!! (böjer sig fram över hela bordet och skriker) TÄNK LITE MED HJÄRNAN (pekar med fingret på sitt huvud) ELLER HAR DU INGET BAKOM PANNBENET ELLER. ÄR DU HELT JÄVLA DUM?
Croupieren (halvskriker tillbaka): Men det går ju att växla till 20-marker?!?!?
Dryg: DU ÄR JU FÖR FAN DUM I HUVET!!!
Croupieren: Vafan...



Croupieren orkar efter detta inte diskutera med Dryg utan fortsätter spela med nya spelare som kommit till bordet. Dryg sitter kvar och är högljudd. Efter ett tag lägger han in 1000 kr på bordet. Croupieren lägger tillbaka pengarna till honom och visar att han inte får spela.

Dryg: VAAA? VARFÖR FÅR JAG INTE SPELA?!
Croupieren: För att du är så sjukt dryg, din idiotjävel.

Dryg börjar asgarva och skriker åt allt och alla.

Croupieren (spänner ögonen i honom): Nu går du härifrån.
Dryg: OoOOoOo.... Maaake me.
Croupieren: Vill du att jag ska ropa på vakterna eller?
Dryg: Hahaha!!! Rädd jag blir!




Croupieren tar då upp sin walkie-talkie i smyg, trycker på knappen så att vakterna ska komma.
Efter några sekunder kommer en stor vakt och tar tag honom i nacken och lyfter honom hela vägen upp i trappan och slänger ut honom på marken så han bryter båda benen och får ligga där och frysa hela natten. Dessutom kommer det två uteliggare som rånar och våldtar honom medan han ligger där och gråter och önskar att han aldrig varit uppkäftig mot den där stackars, oskyldiga croupieren som bara försöker göra sitt jobb.

Nåja, den sista biten kanske var vad vår croupier önskat hade hänt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha Great, really great!! Jag hade gärna sett ditt slut på historien för vi var verkligen två som inte ville ha honom där. :) Kom du hem ordentligt eller fortsatte oturen resten av kvällen?

2009-09-20 @ 23:10:53
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar - Ja det kan nog fasen stämma! Jag har tyckt jag har haft dålig syn ett bra tag nu. Att jag inte tänkte på det. Får nog ta tag i att gå till optikern i veckan då :) Tack för tipset!

2009-09-21 @ 11:01:18
URL: http://rekvik.blogg.se/
Postat av: Therese

Kanon Marie! :) Dumma fyllon! Hoppas det går bra bakom spelbordet för dig :) och grattis till vovven :)

2009-09-21 @ 14:45:29
URL: http://frokenekstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

Helt Awesome. Precis vad jag behövde efter en Hemsk, Hemsk dag på jobbet.

Jubel Idioterna jobbade i lag, som hyenor.. "rys"



Tack för ett fint slut att fantisera om nästa gång ;)



Ha det fint

Kram

//Madde

2010-08-06 @ 07:32:18

Hur man skriver en kommentar till inlägget:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

Din hemsida/bloggadress:


Dina ord:

Trackback
RSS 2.0